Moje najnovšie kozmetické prírastky ❤

Konečne ma osvietilo, že by som už mohla pridať aj nejaký nový príspevok :D
V poslednom čase mi pribudlo zopár vecí z dekoratívky, takže sa tu budem venovať im. Nakupovala som na internete aj v drogérke. Tie veci z drogérie nie sú až tak zaujímavé, takže to vynechám. V tomto príspevku by som sa chcela venovať mojim dvom najnovším paletkám očných tieňov.

Prvou z nich je paletka Take me back to Brazil od BH Cosmetics. Je plná žiarivých farieb, ktoré na prvý pohľad okúzlia každú milovníčku farebných paletiek. Pôvodne som si brúsila zuby na farebnú paletku 35B od Morphe Brushes (a brusím si ich stále), ale tá je nonstop nedostupná, zrejme ju milujú všetky kozmetické maniačky :D Náhodou som tam zbadala túto krásku od BH Cosmetics, ktorá mi hneď učarovala. Taktiež ako Morphe má 35 tieňov, no sú trošku menšie. Farby sú nádherné, okamžite som sa do nich zamilovala, keďže som si v poslednej dobe obľúbila rôzne farebné varianty líčenia. Niektoré tiene sú matné, niektoré so shimmerom. Čo ma trochu sklamalo je, že tiene dosť prášia a tým pádom sa s niektorými horšie pracuje. Ale aj tak túto kúpu neľutujem, pretože som zamilovaná do tých farieb a veľkým bonusom je aj zrkadlo, ktoré paletka obsahuje. Stála ma 24€, čo je trošku viac, než stojí na oficiálnej stránke BH Cosmetics, ale stále je to dobrá cena. Nižšie pripájam aj fotky swatchov 😊 Dávam jej 7 bodov z 10.

A druhou je moja milovaná Flaming Love od Makeup Addiction Cosmetics. Nechala som si to najlepšie na koniec. Túto krásku som si objednala z www.krasotika.sk, ale zoženiete ju aj na www.stayunique.sk. V paletke sa nachádza 8 tieňov, ktoré sú matné aj trblietavé. S touto paletkou sa dá vykúzliť jednoduché denné líčenie, výrazné večerné líčenie a aj výrazné farebné líčenie. Tiene sú obrovské, každý má 3,5g. Dajú sa vyberať a ak máte viacero paletiek od Makeup Addiction, tak si viete tiene poprehadzovať z jednej paletky do druhej, a tak si môžete nakombinovať farby v paletkách podľa seba, ako potrebujete. Pigmentácia tieňov je neskutočná, keď som ich prvýkrát skúšala na ruku, tak som bola z toho vedľa jak tá jedľa :D Cena paletky je 31,80€, no tá kvalita rozhodne stojí za to. Tiež obsahuje zrkadlo, ktoré je skvelým pomocníkom. Nižšie prikladám swatche tieňov aj z tejto krásky 😊 U mňa má rozhodne 10 bodov z 10.

Nižšie dávam aj zopár fotiek, kde som na líčenie použila tieto dve krásky. Viac mojich make-up lookov potom nájdete na mojom instagramovom profile @dreamyfleur :) 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jarný kozmetický mini haul ❤

Značka ESSENCE

Gabriella Salvete - môj výherný balíček