NABLA Cosmetics ❤

Talianska značka NABLA COSMETICS patrí ku kvalitným svetovým značkám na kozmetickom trhu. Jej meno nie je také známe, ako ospevovaná Huda Beauty, Urban Decay či Anastasia Beverly Hills, ale rozhodne stojí za povšimnutie. Nedá sa zohnať v drogériach ani parfumériach, na slovenskom kozmetickom trhu ju zoženiete na krásnom, prehľadnom a milovníčkam kozmetiky známom eshope www.krasotika.sk.
Nabla ponúka široký výber dekoratívnej kozmetiky, ako sú mono očné tiene, očné linky, klasické rúže, tekuté matné rúže, bronzery, lícenky, rozjasňovače, produkty na obočie (všetky produkty sú vegan a cruelty free). Cena nie je najnižšia, všetky produkty sú väčšinou nad 10€.

Ja z tejto značky vlastním:

❤ Tekuté matné rúže Dreamy v 5 odtieňoch :
· Sweet Gravity - svetlo ružová s béžovým podtónom
· Stronger - staroružová s fialovým nádychom a béžovým podtónom
· Kernel - slivková s hnedým nádychom
· Coco - tmavohnedá
· Narcotic - tmavomodrá

Tekuté rúže majú úžasnú pigmentáciu, vôbec nie sú flakaté. Majú veľmi príjemnú vôňu, obsahujú bambucké maslo, vďaka čomu pery nevysušujú. Po nanesení zachnú úplne do matna a držia bez akéhokoľvek odtláčania. Vydržia jedlo aj pitie, ale ak ide o teplé jedlo a nápoje, tak už trošku povolia, ale to iba v strede pier. Sú to zatiaľ najlepšie rúže, aké som mala možnosť vyskúšať :)

Hodnotenie: 9/10
Cena: 14,90€

❤ Očnú linku Dazzle Liner v odtieni Industrial - strieborná
Táto očná linka má krásny sivo-strieborný odtieň, veľmi mi pripomína farbou ortuť. Je to taká zaujímavá strieborná farba. Po nanesení zaschne a drží, nepohne sa. Ani po pretretí rukou sa nepohne. Veľmi kvalitná :)

Hodnotenie: 9/10
Cena: 12,90€

❤ Gél/pomádu na obočie Brow pot v odtieni Venus - svetlo hnedá

Gél, ktorý po nanesení zaschne a drží bez pohnutia. Neodtláča sa ani sa nerozmaže. Za mňa výborná vec, ak vám nebolo dopriate husté obočie :)

Hodnotenie: 9/10
Cena: 11,90€

❤ Kozmetickú taštičku

Šikovná praktická kozmetická taštička s logom Nabla. Je priesvitná, takže hneď vidíte, čo v nej máte a ak sa zašpiní, veľmi ľahko ju umyjete. Skvelá pomocníčka do kabelky :) Jediná chybička krásy je, že logo Nably sa môže zošúchať.

Hodnotenie: 9/10
Cena: 3,90€

Na záver by som rada povedala, že som so všetkými produktami, čo mám, veľmi spokojná. Ceny sú trošku vyššie, ale tá kvalita za tie ceny naozaj stojí. Celkove produkty tejto značky majú podľa mňa taký elegantný dizajn, takže vyzerajú lákavo. Všetky tu spomenuté produkty, ktoré mám odskúšané, vrelo odporúčam a chystám sa skúšať ďalšie od tejto skvelej značky :)

Celkové hodnotenie značky NABLA: 9/10

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Značka ESSENCE

Jarný kozmetický mini haul ❤